1) wykonywanie zadań o charakterze
obsługowym i administracyjnym:
- pełnienie
zastępstw rejestratorek medycznych, w tym każdorazowe odbieranie
telefonów, umawianie konsultacji i badań odpłatnych, ustalanie terminów na
zabiegi w ramach odpłatnych świadczeń zdrowotnych, dbałość o prawidłowe
prowadzenie dokumentacji Klientów indywidualnych i Klientów
instytucjonalnych;
2) organizacja i obsługa Kontrahenta/Klienta:
- udzielanie informacji w
formie bezpośredniej, rozmów telefonicznych, korespondencji elektronicznej
i korespondencji pisemnej zainteresowanym stronom,
- przekazywanie profesjonalnej
i rzetelnej informacji o ofercie handlowej Szpitala (miejscu
i zakresie świadczenia usług medycznych i niemedycznych,
- opracowywanie materiałów
informacyjno-promocyjnych oraz dystrybucja materiałów
informacyjno-promocyjnych, rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i
promocyjnych na temat działalności Szpitala i świadczonych usług,
- obsługa finansowo-księgowa,
w tym fakturowanie oraz obsługa kasy fiskalnej,
3)
wykonywanie zadań o charakterze
marketingu i promocji:
- organizacja działań i osobisty
udział w przedsięwzięciach o charakterze informacyjno-promocyjnym
(konferencje, eveny, wystawy),
- uczestnictwo w imprezach
lokalnych i regionalnych, wystawach, targach,
- przeprowadzanie kampanii
informacyjno-promocyjnych,
- obsługa telefoniczna infolinii komercyjnej (udzielanie
informacji o zakresie, miejscu, cenach
i procedurze udzielania świadczeń komercyjnych przez Szpital),
- aktualizacja strony www
(monitorowanie i weryfikacja materiałów informacyjno-promocyjnych) –
odpowiedzialność za prawidłowość, rzetelność i aktualność informacji na
niej zawartych,
- aktualizacja Biuletynu
Informacji Publicznej (BIP) i odpowiedzialność za prawidłowość, rzetelność
i aktualność informacji w nim zawartych;
4)
realizacja zleconych działań
sprzedażowych:
- analiza rynku (identyfikacja
i monitorowanie działań / oferty konkurencji),
- redagowanie materiałów
promocyjnych i handlowych,
5)
udział w organizacji udzielania
odpłatnych (komercyjnych) świadczeń zdrowotnych
w Szpitalu, w szczególności poprzez:
a) weryfikacja i aktualizacja zasad
udzielania (odpłatnych) świadczeń zdrowotnych
w sposób nienaruszający warunków realizacji umów z Narodowym Funduszem Zdrowia,
b) tworzenie zarządzeń, regulaminów i
innych aktów prawa wewnętrznego określających zakres oraz tryb udzielania
(odpłatnych) świadczeń zdrowotnych,
c) określanie wysokości opłat za
udzielanie (odpłatnych) świadczeń zdrowotnych,
w tym opłat około medycznych (tworzenie pozycji cennika, aktualizacja już
istniejących, weryfikacja wartości rynkowych),
d) prowadzenie całokształtu spraw
związanych z zawieraniem, rozliczaniem
i rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych z kontrahentami oraz wykonawcami
(podmioty lecznicze oraz indywidualne i grupowe praktyki zawodowe) (odpłatnych)
świadczeń zdrowotnych, w tym:
- redagowanie
umów pod względem prawnym; ich stała aktualizacja
w oparciu o najnowsze interpretacje prawne, zmiany ustaw oraz aktów prawa
wewnętrznego Szpitala, - redagowanie
umów pod względem finansowo-księgowym, ich stała aktualizacja w oparciu o najnowsze
interpretacje skarbowe, zmiany ustaw oraz wytyczne służb finansowo-księgowych
Szpitala,
- przekazywanie
umów do rejestracji w Centralnym Rejestrze Umów (CRU) Szpitala, ich digitalizacja
i wprowadzanie do systemu informatycznego, wraz z informacją o czasokresie ich
trwania, zakresie który obejmują oraz wykonawcy,
- rozliczanie
umów poprzez potwierdzanie faktycznie wykonanych świadczeń zdrowotnych w danym
miesiącu przez wykonawców, z którymi Szpital zawarł umowę na udzielanie
odpłatnych świadczeń zdrowotnych,
e) zawieranie i rozwiązywanie umów z
podmiotami prywatnymi (osoby prawne), których przedmiotem są usługi medyczne i
niemedyczne, w tym :
- redagowanie
umów pod względem merytorycznym, prawnym i finansowo-księgowym
f) zawieranie umów cywilnoprawnych
(na piśmie) z pacjentami korzystającymi
z odpłatnych świadczeń zdrowotnych – pod względem administracyjnym,
g) zawieranie umów na świadczenia
finansowane z Narodowego Funduszu Zdrowia,
h) archiwizowanie umów zgodnie z
przyjętą w Szpitalu instrukcją kancelaryjną,
i) organizacja udzielania odpłatnych
świadczeń zdrowotnych - szpitalnych i ambulatoryjnych (świadczenia podstawowej lub
specjalistycznej opieki zdrowotnej oraz świadczenia z zakresu rehabilitacji
leczniczej), w szczególności poprzez realizację rocznego planu sprzedaży –
wyznaczonego przez bezpośredniego przełożonego;
6)
obsługą Klienta indywidualnego
oraz korporacyjnego w szczególności poprzez:
- pobieranie
opłat bezpośrednio od pacjenta za świadczenia zdrowotne,
- prowadzenie
rozmów telefonicznych z pacjentami, w tym udzielanie kompleksowej informacji na
temat świadczeń zdrowotnych
i pomocniczych, aktualnych cen oraz trybu udzielania świadczeń, - prowadzenie
rejestracji telefonicznej i bezpośredniej do pracowni elektromiografii (EMG)
oraz elektroencefalografii (EEG),
- prowadzenie
rejestracji i pełna obsługa fizyczna hotelu będącego
w dyspozycji Działu Komercji, Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej, - prowadzenie
rejestracji do komercyjnej Poradni Medycyny Pracy.;
7)
wykonywanie całokształtu zadań
obejmujących działania marketingowe (promocję) podejmowane w celu zwiększenia
sprzedaży usług świadczonych przez Szpital,
w szczególności poprzez :
- inicjowanie
kampanii reklamowych, informacyjnych promujących Szpital,
- realizację
przyjętych planów marketingowych,
- promowanie
usług komercyjnych,
- promowanie
świadczeń udzielanych w ramach NFZ,
- promowanie
świadczeń pomocniczych (usługa hotelowa, itp.),
- promocja
programów terapeutycznych, lekowych, chemioterapia,
- promocja
profilaktycznych programów zdrowotnych,
- uczestnictwo
w programach regionalnych oraz ogólnopolskich promujących Szpital;
8)
tworzenie narzędzi komunikacji
korporacyjnej (wewnętrznej i zewnętrznej),
w szczególności :
- redagowanie
informacji (not) prasowych we współpracy z Rzecznikiem Prasowym Szpitala i ich
publikacja na stronie www oraz w mediach,
- opracowywanie
materiałów prasowych (artykuły, publikacje, informacje prasowe, reklamy) oraz
ich publikacja w mediach,
- oznakowywanie
Szpitala w materiały informacyjne (afisze, plakaty, tablice informacyjne,
ulotki informacyjne, informacje na telebimy),
- prowadzenie
strony internetowej www poprzez aktualizowanie danych, opracowywanie treści
merytorycznych (zdjęcia, filmy, dane kontaktowe),
- prowadzenie
Intranetu poprzez terminową publikację aktów prawa wewnętrznego.