Przed uzyskaniem świadczenia opieki zdrowotnej (podczas rejestracji) pacjent jest zobowiązany do przedłożenia dokumentu poświadczającego jego uprawnienia do uzyskania bezpłatnych świadczeń.
W uzasadnionych medycznie przypadkach lekarz specjalista wydaje skierowania na dodatkowe konsultacje, albo leczenie skojarzone do innych Poradni Specjalistycznych Szpitala lub skierowania do leczenia stacjonarnego w Szpitalu.
W uzasadnionych medycznie przypadkach lekarz specjalista może objąć pacjenta stałym leczeniem w Poradni Specjalistycznej.
Lekarz specjalista informuje lekarza sprawującego podstawową opiekę zdrowotną nad pacjentem (lekarza rodzinnego) o przebiegu leczenia oraz o objęciu pacjenta stałym leczeniem specjalistycznym.
Rejestracja czynna jest
codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godz. 8 00 - 15 00.
Rejestracja telefoniczna pacjentów do poradni specjalistycznych odbywa się pod numerami telefonów :
12 64 68 379 od 8 00 - 13 30
12 64 68 947 od 8 00 - 13 30
12 64 68 609 od 10 00 - 14 00
12 64 68 000
lub za pomocą e-REJESTRACJI :
Małopolski Systemu Informacji Medycznej
Rejestracja pacjenta odbywa
się na podstawie zgłoszenia, w szczególności: osobistego,
telefonicznego, elektronicznego lub za pośrednictwem osoby trzeciej.
W
przypadku braku możliwości przyjęcia pacjenta w dniu rejestracji –
wyznacza się termin i przybliżoną godzinę realizacji świadczenia opieki
zdrowotnej oraz umieszcza się go na liście osób oczekujących na
udzielenie świadczenia.